maandag 14 december 2009

Knal, boem, pats: los erop

Ik prijs me gelukkig. Ik heb namelijk vrienden die op Facebook af en toe een prachtig filmpje posten. Erg leuk voor een blog. Posts met een filmpje in zijn namelijk easy as hell: het filmpje zegt vaak zoveel meer dan al de tekst van je andere posts samen.

Volgend filmpje zegt zelfs nog meer dan dat. Het verhaal gaat als volgt: twee radiopresentatoren pikken een dakloze man van de straat om hem iets te laten aankondigen. Voor ze het goed en wel beseffen, merken de heren van de radio dat de onbekende man wel iets in zijn mars heeft. Ze zoeken een gitaar voor hem en laten hem zijn ding doen. In dit geval "Creep" van Radiohead.

Gepaster kan een tekst niet zijn. De emotie die je van de man zijn gezicht aflezen kan, is afgrijselijk pakkend. Ik trilde haast letterlijk uit mijn stoel, terwijl de verwarming het hier won van de eerste tekenen der vorst.

Ik heb al teveel woorden gebruikt voor een filmpje dat alles zegt.

Bij deze:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten